Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Emma Haxhiaj - 19 februari 2013 17:56

Imorgon ska vi på Ultraljud i Hudiksvall kl. 9.30 Ska bli spännande att se om h*n har växt någonting sen sist. Och om dom kan se tydligare vad det är för kön på barnet. <3

 

Anledningen till att jag får göra ultraljud varje vecka är för att jag har en cysta på högra äggstocken. Och den får inte växa mer. Och om den skulle göra det så måste jag opereras. Hittills har den inte växt någonting, som tur är. 

 

Om vi får redan med all säkerhet vad det är för kön så kommer jag berätta det för er imorgon. Och vi kommer köpa bebiskläder. Gud så vi längtar. <3<3 Ge oss 18 Augusti liiiite snabbare! <3<3

Av Emma Haxhiaj - 19 februari 2013 11:36

Herregud när ska man sluta vara trött hela tiden? För ett tag sedan trodde jag att tröttheten berodde på graviditeten. Men vafääään nu är jag i vecka 15 och forfarande hur trött som helst. ORKA !

 

Vintern är bara så onödig, tänk vad bra det skulle vara om den inte fanns. OOO vad sköööönt... Önske tänkande..

Vill bara ha lite posetiv kraft och att tröttheten försvinner på dagarna och kommer på nätterna. 

Det kanske blir bättre när sommaren kommer med sol och värme. Jag tror att det är just det som saknas. Hoppas på det iallafall. Bort med mörka tider och ge oss folk ljusa tider istället. 


Av Emma Haxhiaj - 19 februari 2013 08:21

Jag har gått runt och velat fram och tillbaka om vad jag ska göra med mitt hår, blondera utväxten eller lägga i en ljusbrun färg?

Att blondera utväxten skadar så otroligt mycket  håret medans om jag skulle lägga i en ljusbrun färg så skulle jag inte behöva färga hela tiden. 

 

Men nu har jag bestämt mig hur jag ska göra, joo jag ska fortsätta blondera utväxten. Passar bäst i det, tycker jag själv. Älskar blont långt välskött hår. Och har nyss beställt nytt löshår, i plantina blont. Så skönt att äntligen ha bestämt sig.  

 

Nu börja klä på barnen för att gå till dagis. Ha en fin dag ! 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och hjärtligt välkommen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards