Direktlänk till inlägg 21 februari 2013

Hatar att känna mig så här

Av Emma Haxhiaj - 21 februari 2013 08:59

Det absolut värsta jag vet är människor som snokar omkring i andras liv, och snackar illa om andra personer och ljuger. Jag är så jävla less på en massa männsikor som jag har runt omkring mig förtillfället. Naturligtvis så ska jag bara träffa på en massa idioter, människor som tror att dom är mer värd än andra pga utseende, status eller pengar. Snart exploderar jag.. Jag kan inte hålla allt inom mig längre. Önksar att alla kunde acceptera andra människor utifrån vem den personen är. Ingen jävel är bättre för att den är smal, vackrare eller har lyckats bättre än någon annan. Och att snoka runt i andras liv borde vara förbjudet. Fan vad arg jag är, tur att jag har min älskade blogg där jag kan uttrycka mina känslor.


Jag tänker berätta en grej som jag har gått runt och grubblat på om jag ska skriva ut på min blogg eller inte. Jag tycker att det är jobbigt att skriva ut det för att jag skäms. Men jag gör det iallafall. För det kanske väcker en tankeställare till folk.


Igår var jag och min man till Hudiksvall för göra ultraljud pga att jag har lite kompikationer med min graviditet.

Iallafall så kom det en smal och fin gynekolog som ropade upp mitt namn. Så vi reste oss upp och följde med henne. När vi kom fram klädde jag av mig för att utföre undersökningen. Och eftersom att jag är längre in i graviditeten nu så gjorde hon ett ultraljud på magen. Maskinen var jätte gammal och liten skärm. När hon undersökte så var det svårt att se allt i magen eftersom att jag har exktra fett på magen. Då frågade jag henne om hon kunde göra ett vaginalt ultraljud istället för att man knappt såg någonting. Hon svarade inte, men man märkte att hon blrev irrriterad. Då sa jag att jag blev besviken eftersom att man knapp såg någonting , bara typ suddigt. Då vräkte hon ur sig.

- Om du blir besviken så får du se till att gå ner i vikt!!!!


Hur kan man säga så, just hon som jag har tillitat mig på och klätt av mig framför.


Just dom orden tar väldigt hårt på en tjej som har haft sådan problem som jag har haft i alla dessa år. Jag blir så ledsen och arg. Man måste tänka på vad man säger till någon annan.


Ord kan såra obeskrivligt mycket.



 
 
Ingen bild

Kusin Elin J

21 februari 2013 09:34

Har aldrig hört på maken att de inte ska kunna se bebisen genom magen. Och att bara vräka ut sig ngt så oproffsigt. Att rekomendera ngn som är gravid att gå ner i vikt är fel! De borde du anmäla DIREKT!

Emma Haxhiaj

21 februari 2013 11:43

Ja men precis, jag har funderat på att göra det Elin. Man blir ledsen av att höra sånt. :-(

 
Ingen bild

kusin sandra

5 mars 2013 18:13

Hemskt sagt av hon. Vad hette doktorn? Jag som fått 4 barn har dom sett jämt på och jag har varit rejält stor

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Haxhiaj - 12 augusti 2013 07:37

Nu ska jag berätta hur min förlossning gick till den 13.08.05, då våran älskade lilla prinsessa kom till denna värld. Inget var lätt, det har ingen sagt häller eftersom att man liksom ska föda ett barn till världen. Som man ska ta hant om hela livet....

Av Emma Haxhiaj - 2 augusti 2013 10:11


Inatt har jag faktiskt sovit ganska ok, har bara vaknat 3 gånger med onda sammandragningar. Men somnat om igen. Nu är det en vecka kvar innan våran lilla prinsessa ska komma Känner mig väldigt orolig över att förlossningen ska starta och vi inte ha...

Av Emma Haxhiaj - 2 augusti 2013 10:08

Av Emma Haxhiaj - 1 augusti 2013 06:40

Sömn och jag kommer inte riktigt överens längre. Somnade kring 23.00 igår och har sprungit på toaletten 4 gånger. Sen vaknade jag kl 4.00 och kunde INTE somna om igen.Ap less på att vakna och aldrig känna sig utvilad. Gabriel vaknade kl 6.30. Så vi...

Av Emma Haxhiaj - 26 juli 2013 09:42

Första dagen man är helt barnledig. Har sovit otroligt oroligt hela natten , kan ju för fäään inte röra mig normalt i sängen längre. Och har ont i hela kroppen efter en natts sömn. Springer på toaletten ungefär 4-5 gånger/natt.   Vaknade imorse k...

Presentation


Hej och hjärtligt välkommen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards