Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Emma Haxhiaj - 12 februari 2013 20:17

Vad tror ni att det gömmer sig i min mage, pojk eller flicka?

Jag har varit på ultraljud och dom sa vad dom tyckte det såg ut som, men ''vad'' säger jag inte innan jag är helt säker. Men tror att det är rätt som gynekologen såg. Vad tror ni? Kommentera?


        

Av Emma Haxhiaj - 12 februari 2013 20:00

Niku har nu varit till Domstolen i Stockholm. Jag följde inte med. Hade annat som hindrade att kunna följa med. Nu undrar ni säkert hur det gick?


Jo idioterna kunde inte ge ett beslut direkt...

Vi får vänta yttligare 2 veckor.... FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN fattar dom inte att vi kommer må skit av att vänta på deras JÄVLA beslut...


Känner mig så deprimerad av allt skit som händer runt om kring. Vill bara att allt ska bli bra, så man mår bra i livet för en gångs jävla skull. Ursäkta språket men är så otroligt uppriven förtillfället...


Men vi får göra det bästa av situationen, att ta hant om varandra, för vi har ju varandra som tur är.

Sitter och väntar på att Niku ska komma hem. Ska bli så skönt att bara krypa ner i sängen och bara vara vi.


SNACKA om att jag har hormonella utbrått hela tiden. Man ska inte reta upp en gravid kvinna i sina sämsta dar.


Jag vill bara tillägga att jag älskar min familj mer än någonting annat, allt annat är skitsamma bara vi får vara tillsammans.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och hjärtligt välkommen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards