Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Emma Haxhiaj - 13 februari 2013 18:50

Gabriel har varit hemma från dagis idag eftersom att han hade feber, 38,2 igår. Och dom har någon töntig regel på dagis , 24 h feberfri regel. Haha ur löjligt ! Imorgon har han varit feberfri i mer en 24 h så imorgon blir det dagis.

Gillar inte alls Gabriels avdelning, Lias avdelning är mycket bättre. Hoppas att han får byta så fort som möjligt.


Vi har varit på stan och handlat en massa. En stationär dator med plattskärm  bland annat, ett SUPER kap. Så nu behöver vi inte slåss om vem som ska sitta vid datan längre. Hahah !


 

Av Emma Haxhiaj - 13 februari 2013 08:28

Idag stötte jag på en väldigt inspirerande bloggare, som skrev om hur hon hade gått ner kring 70 kg genom att genom gå en Gastric bypass operation.


Innan jag blev gravid så höll jag på atte genomgå processen för att få göra operationen. Och jag var nästan där. Blev  rädd och drag ut på tiden.

Men nu har jag lovat mig själv att genom gå operationen efter jag har fött barn, så fort som möjligt. Jag vet att jag har världens bästa man som kommer stötta mig genom allt, som han alltid gör.

Jag vill inte vara överviktig längre , känns som att jag lever i mitt eget skal. Det här är ju inte jag. Jag vet att jag kommer bli lyckligare efter operationen. Ska redan nu börja prata med läkaren och stå i kö inför allt IGEN. Hej hej mig !!!!   


  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och hjärtligt välkommen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards